اس ام اس دوست دارم برای ابراز علاقه

 

اگر دستانم را بشکنند با اشک چشمانم
اگر چشمانم را کور کنند با نفسهایم
اگر نفسم را ببرند با قلبم
و اگر قلبم را پاره پاره کنند
با خون جگرم خواهم نوشت : دوستت دارم !

.

.

پرهیز از نگاه کردن به کسی که شوق دیدنش کلافه ات کرده
تردید مبهمت را به یقینی روشن تبدیل می کند
!…عاشق شده ای…!
.


.

عشق یعنی وقتی که قلب تو رو میشکنه ، تو با قطعه قطعه قلب شکستت هنوزم دوستش داری …
.

.

ببین گوش کن :
فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ، مهم اینه که اگه تو نباشی من همیشه برج زهرمارم !
.

.
بهشت را به من نمی دهند ، به جهنم!
تا ابلیس چشمان تو هست من آدم نمی شوم!
.

.
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﮕﻪ : ﺩﻭﺳﺘـــــــــــــــــــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﺑـﺎﺯﻡ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ : ﺩﻭﺳـــــــــــــــﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟ ﻭ ﺗﻪ ﺩﻟﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ !
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﺎﺷﯽ ، ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯿﺸﻦ !
ﻫــﺮ ﻭﻗﺖ ﮐــﻪ ﺻﺪﺍﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ : ﺧﻮﺷـــــــــﮕﻞﻡ
ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺯﯾﺒﺎﯾــﯽ !
ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﺧﺘــــــــــﺮ ﮐــﻪ ﺑـﺎﺷــﯽ ﻫﻤـــﻪ ﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧــــــــﮕﯽ ﻫــﺎﯼ ﻋﺎﻟــﻢ ﺭﻭ ﺑـــــــــﻠﺪﯼ . . .
.

.

با تمام احترامی که برای “شما” قائلم اما “تو” را دوست دارم !
.

.

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد
خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری
.

.

هر پنجره ای زیباست اگر “تو” میان قاب آن طلوع کنی …
.

.
دنیا به من نیاموخت که در غیابت صبور باشم اما وفا به من آموخت که فراموشت نکنم !
.

.

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن
یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن
گوشم از آواز غمگین سکوت شب پر است
لطفا ان لحن صدایت را برایم پست کن
.

.
نباشی,قند ها هم شیرین نیستند…
به همین چای یخ کرده ام قسم…!!
.

.
“تو” بخواب,من تمام شب های با “تو” بودن را باید بیدار باشم!
هرشب هزاران بوسه نذرت کرده ام…
من می بوسمت خدا می شمارد…!!
.

.

دوریت را چه کنم ای سراپا همه راز ؟
ای سرا پا همه ناز ؟
به که گویم غم خویش ؟
به گل پرپر یاس ؟
تو بگو گریه کنم یا نکنم ؟
دوریت را چه کنم ؟
.

.
به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا : یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته !
.

.

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود …
.

.
همینکه در”دلم” باشی غمی نیست بمان،
چون “ماندنت” چیزکمی نیست.
.

.

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم …
.
.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 | 20:47 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.